Friskis och Svettis !!!

Ikväll var jag iväg till Mariebergsskogen på gympa med Friskis och Svettis. Jag kände mig riktigt laddad för det, visst det var kul, men när man upptäcker att man inte alls orkar lika mycket som man gjorde innan man vart gravid så blir det jobbigt. Dock kämpade jag på så gott jag kunde. Det är faktiskt bra med "friskis" att man får göra övningarna i sin egen "takt". Sen blir det ju tyngre och hoppa och studsa i gräs än på golv. Så lite mera motstånd blev det. Men jag ger inte upp här, ska försöka gå nån mera gång, man måste ju börja nån stans för att bygga upp både konditionen och styrkan. Det är bara att ha lite tålamod och åter igen viljan !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0