Pip, pip, pip.....

Jag vet inte vad det är med min son, just nu inne i nån period då man helst inte får lägga ner han, piper så fort jag gör det. Han ska helst sitta i knät eller så ska man hålla han så han kan stå. Vet inte om det kan vara så att han är frustrerad då han ligger ner, att han inte tar sig fram någonstans ?! Sist jag träffade mammagruppen här i skåre så sa jag att Hugo inte rullar eller någonting. Men bara för att jag sa det så började han göra det dagen efter =) Så nu kan man hitta han i sängen åt alla håll och kanter =) Så det dröjer nog inte förän han börjar röra sig mera.

I helgen var det premiär för Hugo att sova borta,då vi hade fest här hemma. Så Hugo sov hos farmor, vilket hade gått väldigt bra. Somnade vid åtta och vaknade vid sex. Skönt att det funkar att lämna bort han även nattetid. Men det där kan ju ändra sig....

Här hemma var det fullt hus, vi var 24 stycken här som hade trevligt. Vi började med att grilla och sen vart det lite tårta. Sen hade vi ordnat en femkamp som vi gick runt i lag och tävlade. Var riktigt roligt. Sen fortsatte kvällen här in på natta, sista paret gick vid halv tre =) Så tre var jag och Kimmo i säng =) Kan ju inte påstå att vi sov ut dagen efter. Vaknade vid halv tio och då var det bara att gå upp. Men det var en mycket trevlig och lyckads kväll.

Dagen efter skulle vi ut till stugan för att fira Kimmos brors tjej. Då jag fick den briljanta idén att gå ut dit. Kimmo tyckte väl inte detsamma, men hängde på =) Stugan ligger vid Södra Hyn och det är ca 5 km dit. Så vi hann piggna till på vägen =)

Där möttes vi av en glad kille =) 

I måndags var jag på sommarfest med jobbet. Det var trevligt, kul att träffa kollegorna igen och inte bara prata om barn =) Ska bli skoj att börja jobba lite smått i höst, ska jobba en dag i veckan. Lagom start =)

Nä nu är det dags att börja steka pannkakor....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0