Bild 9 och 10 !

Återigen glömde jag att lägga in gårdagens bild !
Den ska föreställa någon i min släkt. Det får bli en bild på min pappa. Bilden är tagen när han fyllde 65 år ! Ville ha en bild med han och Hugo, tillslut gick det ! =)



Sen ska det vara på en person som jag tycker är väldigt snäll. Har många i min närhet som är snälla. Så jag får "ola" =)
Det får bli hon jag träffade i tvättstugan, när jag bodde på våxnäs. =) Hörde hennes dialekt och kände en samhörighet =) Vi var båda dalkullor och vi dalfolk måste ju hålla ihop. Bilden är tagen då vi har vår lilla vinprovning, dax för en ny snart ?? !!!
Såg att bilden var tagen 2005 så det var ett tag sen , mycket som har hänt sen dess !!




Idag blir det en lugn dag hemma, har lovat Hugo det. Har blivit lite mycket farande och flängade några dagar nu, även jag känner av det. Så en det får bli en kaffe nu medans plutten sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0