Dop !

Oj... nu var det längesen jag skrev. Inte för att jag inte vill, utan att tiden bara rinner förbi. Ska det verkligen gå så här fort. Hugo är nu ett halv år, känns som att det var nyss jag låg på BB. Såg precis reprisen på - En unge i minuten. Blandade känslor kommer upp, man vet precis hur dom känner sig. Dock är alla förlossningar inte den andra lik, vilket är tur !

Dom senaste veckorna har gått till att förbereda Hugos dop, som var förra helgen. Det är inte bara att gå till kyrkan och döpa. Det är rätt mycket som ska göras. Planera psalmer, träffa prästen, baka, fixa dukning m.m. Men jag kan rekomendera att vara ute i tid och förbereda saker, vilket jag tyckte jag hade gjort. Var rätt lugn, har en tendens att stressa upp mig annars. Jag var mest orolig över hur Hugo skulle vara i kyrkan. Men han skötte sig bra, vart lite trött på slutet bara.



Vi hade också en kompis till Kimmo som sjöng och spela gitarr, han spelade en låt av Oscar Danielson - Besvärjelse. Den stämmer så bra in på livet.
http://youtu.be/q9isRwegBLA

Hemma hade vi fullt hus, min syster och man och deras tre barn med familjer. Mycket trevligt att kunna ha dom alla under samma tak =)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj vad liten växer och blir stoooor!! Och vilken underbar sång ni hade med i kyrkan!

2011-05-22 @ 16:57:24
Postat av: Camilla

Ja jag tror inte han är minst i gruppen längre =)

2011-05-22 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0