Äntligen !

Äntligen fick jag gå till frisören för att klippa mig. Törs inte säga hur längesen det var sist... det var i spetember. Iof brukar jag inte klippa mig så ofta, men nu kändes det att det verkligen var behövligt. Torrt, slitet, livlöst..... m.m. Plus att jag tappar hår ! Men det var inget som märktes sa min frisör. Var så glad att min frisör var tillbaka i stan efter att varit på utbildning i götet. Så jag var snabb och haffa henne. Annars brukar hon vara rätt så uppbokad. Men nu när man är mamma ledig är det lättare och ta en tid mitt på dagen oxå. Iaf så är hon bra och vet precis hur jag vill ha det.

Så här vart det !





Annars rullar dagarna på tycker jag. Har fullt upp att träffa alla mammor och barn =) Men det är skoj !!! Förra veckan var Jessica och Vera här och Jenny och Naemi. Här kommer en bild på våra underverk =) Naemi är 3-4 månader yngre än Vera och Hugo.



Idag var vi och vägde Hugo och han väger nu 7250 g och 66,5 cm lång. Här kommer en bild på en glad skit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0