Blåsten gör mig galen !

Det är jätte fint väder ute, MEN varför måste det blåsa så mycket ute. Jag hatar verkligen när det blåser. Det får nästan hellre regna. Jag kommer ihåg en gång då jag skulle cykla till jobbet och det blåste så ute. Motvind var det och det kändes som att jag inte kom någonstans. Då var jag påväg att slänga cykeln i diket och traska ! Vet inte varför jag inte gillar blåsten, men får en olust känsla bara. Kanske sitter i sen jag var liten och vi var i husvagnen och det var storm ute. Och satt och kolla ut och såg trän falla. Jaja bara att gilla läget och njuta av att solen tittar fram i alla fall.

Var iväg på en barnloppis på fm i Kil, skulle vara många utställare stod det i tidningen. Såg framemot att fynda något, men nej. Det var så dåligt så, var typ 10 bord, urtvättade kläder, 90 % flickkläder och trångt !!! Så nej, vi var inte där länge ! =) Får fortsätta fynda på tradera istället =)

Igår vart vårat sovrum tapetserat, vart riktigt bra faktiskt. Kimmo fick hjälp på dagen, men sen den sista väggen som skulle vara fondvägg fick jag hjälpa till med. Mösterpassning, jihaa =) Men vi klara det utan problem. Innan jag och Kimmo flyttade ihop tapetserade vi i hans lägenhet med innan försäljning. Så vi hade övat lite. =) Nu ska vi bara lägga in golvet oxå, men de får vänta till Kimmo är ledig, typ nästa vecka =) Men man vill ju få i ordning så fort som möjligt.
Bilder kommer då det är helt klart !!

Nä undra om man ska göra något vettigt medans lillkillen sover =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0