Sliten !

Sitter här och är lite sliten efter gympan. Kanske är att man tar i lite mera nu efter några gånger. Det är i alla fall skönt att röra på sig, och det behövs oxå =)  Hugo var rätt så nöjd oxå på gympan, ända till jag la han bredvid Theo och han råka skrika till. Då börja underläppen att darra =) Jag flyttade på Hugo och Theo la sig bredvid Elina istället =) Nu när dom är så här små har dom ju ingen direkt utbyte av varandra. Men tänk sen när dom ska börja leka med varandra, ta grejer från varandra och så där =) Det ska bli kul att se !

I helgen var vi och titta ut golv till sovrummet och så köpte vi tapeterna vi ska ha. Så nu har vi rivit ut alla möbler från sovrummet och bara att sätta fart ?!

Så här ser tapeten ut idag, och jag gillar den INTE !!!



Här kommer det några nya bilder på lilleman !

Smakat lite blåbär !



Så här kan man oxå sova !!



Glad Hugo !



Nä dax att göra sig i ordning, måste återigen gå och posta paket. Det är så att jag har börjat tradera. Men det är inte lika kul att sälja, då det är ett projekt att få iväg sakerna. Roligare och köpa och bara betala och få varan hem skickat =)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad spännande att se resultatet av ert "nya" sovrum :-) Och vilken sötis-Hugo då...alldeles blå om munnen :-P Det är lite fascinerande hur många olika ställen man kan hitta de små liven sovandes i sina spjälisar. Fattar inte riktigt hur de lyckas... :-) Kram på er! Snart dags för fika va? ;-) Det börjar rycka i sällskaps- och fikatarmen :-D

2011-04-05 @ 20:29:54
Postat av: Caroline

Grr..mitt fina inlägg försvann!



I alla fall... åh vad spännande det ska bli att se resultatet av ert "nya" sovrum! Trodde du skulle lägga upp en bild på er nya tapet men jag får hålla min nyfikenhet i styr ett tag till då ;-)



Sötis-Hugo då... alldeles blå om läpparna :-) Det är lite fascinerande hur många olika ställen i spjälisen man kan hitta de små liven sovandes. Fattar inte riktigt hur de gör, men snurra och vrida kan de :-)



Det borde va dags för fika snart va? Det börjar rycka i fika- och sällskapstarmen nämligen :-P



Kram på er!

2011-04-05 @ 20:34:26
Postat av: Millan

Du får allt hålla dig =)Nyfiken va ? =)

Ja vi får planera in en em för en dejt !! Vi ska väl försöka med tapeterna på torsdag o fredag tror jag... Hoppas jag =)

2011-04-05 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0