Bild 6 och 7 !!!

Glömde totalt bort att lägga upp gårdagens bild, så det kommer två idag.

Den första bilden ska föreställa en bild på mig och en vän som det var längesen jag var med. Hitta tyvärr ingen bild där vi var tillsammans. Hon på bilden är nästan som en syster till mig, har kännt henne ända sen hon kom hit till sverige ! Hon var även dagbarn hos oss och sen umgicks våra föräldrar med varandra. Tyvärr bor vi 24 mil i från varandra, lite tråkigt då vi har barn i samma ålder. Men hon är en vän man kan prata om allt och rådfråga saker om !! En bra vän alltså =)



Den andra bilden ska vara en bild jag aldrig har lagt upp. Och då måste jag lägga upp en bild på Hugo när han har den fina tröjan på sig som han fick av mormor i brevlådan idag som hon har stickat !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0