Solen skiner och man blir så glad !!!

Ja visst är det härligt att solen skiner och det är vår !  Och riktigt skönt och vara mammaledig nu =) Man får verkligen njuta nu känner jag. Iof så ska jag inte klaga, för jag har ju ett bra jobb där jag får vara ute oxå. Men där går vi ut i alla väder och nu får man själv bestämma när man vill gå ut =)
Det är riktigt skönt att ha ett hus nu, bara att kunna gå ut på sin egen tomt och sätta sig i solen. Visserligen finns det saker att göra på tomten oxå, bl.a. att kratta, rensa rabatter. Min plan var att ta bort att rabatter, men det är ju faktiskt fint när det nu börjar blomma. Men jag tog hit svärmor som fick berätta för mig vad jag kunde ta bort och inte ta bort, har själv inga gröna fingrar direkt. Det påminner mig om att blommorna i fönstret ser lite ledsna ut. Tur det är blommor som blir glada igen direkt dom får vatten =)

Sen gör det ju inget att vädret är soligt då man ska ut och gå. Dom senaste veckorna har jag gått som bara den känner jag. Vilket även resulterat i att jag nästan kommer i ett par "vanliga" jeans. Det är positivt !!!

Nu är även vårat sovrum nästan klart, ska bara flytta in grejerna igen. Det vart riktigt bra faktiskt, tur man har en händig karl =)

Nej nu ska jag ta och prata med min son som ligger på golvet och pratar =) Undra vad han säger ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0