Dax att börja blogga igen !!!

Som sagt, dax att börja blogga igen. Sist jag bloggade var för ca. 1 1/2 år sedan. Då svävade jag på rosa moln, efter att träffat mannen i mitt liv. Allt känns helt rätt och vi har nu under denna tid skaffat oss ett hus och även en liten underbar krabat- Hugo ! Så denna blogg kommer att handla mycket om den lilla krabaten som tar stor plats i vårt liv. Han är redan nu 3 månader och det har gått så fort. Ska det gå så här fort så är jag ju snart tillbaka till jobbet. Ett år känns länge, men kommer nog gå fort. Så det gäller att ta vara på alla dagar. Å idag ska jag ta vara på solen som lyser så fint. Dock lite kallt, men bara att klä sig varmt !!!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Så rund och go han är lilla killen!! Han växer så det knakar :-)

2011-02-12 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0