Inne dag !

Idag har det varit en lite långtråkig dag. Har faktiskt inte gjort någonting, mer än att tagit hand om Hugo då =)
Men han verkar oxå haft en vilodag, sovit en hel del. Nästan så att man blir rastlös då han sover =) Det kanske är då man ska passa på att göra saker som man annars inte hinner. Men nej.. hade inte ork och lust till någonting. Kan faktiskt vara skönt ibland. Jag är annars en rastlös individ, som helst har saker för mig. Jag kan ju inte påstå att jag under dessa tre månader jag har varit hemma med Hugo inte har varit långtråkiga. Eftersom vi är en hel hög som går hemma med våra bäbisar... Nu väntar vi på J som ska få sin lilla om 5 v, plus att jag väntar på att dom ska flytta hit oxå...ska bli så skoj att ha dom nära !! Nån man kan gå ut och gå med, nån att dricka kaffe och töla med !!!

Här är hon som jag pratar om =) Hugo trivs bra på hennes mage =)



Igår hade vi lite myskväll, jag hade bakat en hjärtsockerkaka som vi intog med kaffe medans brasan brann i spisen !!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart anländer vi till Stodene! Ska bli så kul! Vi får skaffa en gravid-protes som Hugo kan sitta på när han blir kinkig. Haha, ist för bärsele =)

2011-02-15 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0