Stel som bara den !!!

Idag har jag och Hugo varit iväg till friskis och svettis på mamma gympa. Var lite orolig hur det skulle gå med lille Hugo. Stackarn fick sova en kvart innan vi åkte och tänkte hjälp hur ska detta gå. Han brukar annars sova ett par timmar på fm. Men vi kom dit och jag gav han lite mat innan så han skulle klara sig över passet. Först satt han i bilstolen, men sen fick han ligga på en matta på golvet. Han hade fullt upp och titta vad vi runt omkring gjorde. Så han var riktigt nöjd faktiskt. Själv tyckte jag det var jätte kul och få komma igång och träna igen. Kände hur min stela kropp mjukades upp lite. Dock tror jag att jag kommer vara väldigt stel i morgon =) Hoppas att det går lika bra nästa gång jag går dit med Hugo. Jag längtar redan till nästa vecka =)

Fick en utmaning av en i föräldragruppen (ulrika) som jag tänkte ge mig på =)
Att lägga ut en bild per dag i 30 dagar. Ni ser nedan vad dom ska föreställa !!

1:a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2:a bilden: En bild på dig själv
3:e bilden: En bild på någon i din familj.
4:e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5:e bilden: En gammal bild på dig själv.
6:e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7:e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8:e bilden: En person som du saknar.
9:e bilden: Någon i din släkt.
10:e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11:e bilden: En person du kan berätta allt för
12:e bilden: En bild på din vardag.
13:e bilden: Du och någon klasskompis.
14:e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15:e bilden: En person som du vill vara med.
16:e bilden: En bild på dig själv.
17:e bilden: En ovanlig bild
18:e bilden: En bild på din fritid.
19:e bilden: En person som är snygg
20:e bilden: En bild på dina närmaste.
21:e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22:e bilden: En bild på en tid du saknar.
23:e bilden: En bild från i somras.
24:e bilden: En bild som gör dig glad.
25:e bilden: En person som alltid gör dig glad
26:e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27:e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28:e bilden: En tokig bild.
29:e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30:e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om


Här kommer första bilden !!
Kan inte neka att det han jag umgås mest med just nu =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0