Sömntuta !!!

Det verkar som att Hugo har kommit in i en bra sömnrytm. Han somnar oftast mellan 19-20 på kvällen och sover sen till 06-07 på morgonen. Då  går jag upp och ger han mat, och han kan sen somna om igen ett par timmar. Det är lyxigt säger dom som vet =) Det är det, jag ska inte klaga. Tycker iof att vi har haft det ganska bra från början med Hugo, dock inte dom första veckorna när inte amningen fungerade. Men efter han fick flaska så har han sovit helt ok. Visst han har vaknat och vill ha mat, men aldrig något skrik. Och sen har han somnat om igen. Men detta kan ju såklart ändras snabbt, men får njuta av det så länge det varar.

Dagens bild ska föreställa någon ur min familj, Hugo har jag ju redan visat, så det får bli en bild på min andra älskling !! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0