Kaffe och fotboll !!!

Sitter ute på altanen och dricker kaffe, försöker att piggna till här efter gårdagen. Jag och Jessica tog oss en tur ner på uteservering för att glo lite på folk o inta en god dryck. Vi började med lite "lemonad" här hemma för att sen ta bussen ner till stan. Men jag min nöt satt och titta på lördagens busstider så det vart lite senare än vi tänkte oss. =) Väl nere spanade vi in kungsgatans serveringar, finns ju en del att välja på. Men tyvärr inte så lätt att få en plats. Vi som trodde att vädret gjorde att folk höll sig hemma. Vi hamnade på scores uteservering, mycket trevlig kväll.   

Idag har jag inte gjort många knop, promenad till ica var mitt uppdrag idag =)

Nu sitter jag och Hugo och hejar på Sverige och hoppas på brons !

Heja, heja, heja.....



                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0