På begäran !!!

Fick en påminelse av en kompis att jag måste uppdatera bloggen ! =) Bäst att göra det då , om det är så att folk läser här och vill följa mitt liv =)
Måste ju även följa mitt uppdrag med bilderna. Brb... kaffe....
Så, måste säga att en kopp kaffe slår högt en söndag förmiddag i lugn och ro !!!

Får lov att lägga upp flera bilder idag då jag inte haft tid att göra det i helgen !
Första bilden ska vara en bild på min fritid, just nu känner jag inte har direkt någon fritid ! När jag menar fritid så är det någon form av akrivitet jag åker iväg på. Men jag kan lägga upp en bild på det jag vill hålla på med, som jag har gjort tidigare.
Innebandy, det är en sport som jag har utövat sen jag var 15 år. Började i Falun och fortsatte spela här i Karlstad. På bilden är det de lag jag spelade i sist, skattkärr dam u. Riktigt roligt gäng och jag får gratulera er att ni lyckades hålla er kvar i trean. =)



En snygging ska läggas in på nästa kort, finns många personer som är snygga, skådespelare, musiker, idrottsmän m.m... Men självklart tycker jag  att sambon är snygg !! =)
Bilden är tagen vid fänforsen i Björbo , vi var på upp till Leksand i sommras.


Och dagens bild ska föreställa mina närmaste !!

Här är en del av mina närmaste, kan kalla dom klanen Malmström =)
Min syster och hennes man, systerdotter och sambo plus två barn. På bilden syns även Kimmo och Hugo ! Andra delen av klanen som inte är med är, systerson, sambo, barn och systerdotter.
En fin vinterdag !!!



Helgen har annars rullat på som vanligt, i fredags var vi och tittade på tapeter till sovrummet. Äntligen ska dom gula fula tapeterna bort =) Får mardrömmar av dom ;)  Inte lätt att välja tapeter, men vi var i alla fall överens om att det ska vara ljusa tapeter. Vi stod faktiskt och titta på samma tapeter som vi hade i lägenheten. En fondvägg med blommönster och en beige tapet. Men jag ville ha något vi inte haft förut. Så vi hitta en vit fondvägg med diskreta blommor på och vita väggar runt om. Kommer nog bli bra tror jag ! Sen vart det en tur till Bergvik för att byta den skjortan jag inte ville ha, men hitta inget annat. MEN det vart en jacka ! En jacka jag kan ha att gå ut och gå i.
Jihoo, vart en jacka i alla fall =)


Igår var Jessica och Vera här och hälsa på. Alltid lika kul att träffas ! Vi gick ut och gick , men var lite svårt att gå med barnvagnrna, blött och buckligt. Sen kom även Jenny och lilla Naemi och joina oss vid fikan. Mycket trevligt !!
Sen fick jag och Hugo skynda oss iväg för att åka och hämta Kimmo vid jobbet för att vidare åka och gratta Kimmos brors barn - Alexander ! Som fyllde 6 år i veckan. Där vart det både mat och tårta !

Idag får bli en slappar dag !!





Kommentarer
Postat av: C

Bra jobbat Millan =)

2011-03-13 @ 12:44:32
Postat av: Cilla

Vart tog du vägen Millan?! =)

2011-03-16 @ 21:59:33
Postat av: Camilla

Det kommer det kommer =) Killen tar lite tid just nu, vill gärna vara vaken mera o aktiveras =)

2011-03-17 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0