Svettigt !

Idag vart det en svettig start på dagen. Det var prylbytardag i församlingshemmet och med mig hade jag Hugo. Tänkte att han kunde ju sitta i vagnen så snällt, men det gick ju inte alls, var alldeles för trångt för vagn där inne . Så det var bara att gå och bära på han det, vilket inte Hugo ville. Så jag varierade med att låta han vara famnen eller gå med hjälp av mig. Så tyvärr vart det ju inte så mycket tittande. Visserligen var Jenny med och hjälpte till lite, för hon var smart och lämna Naemi hemma =) Visserligen hade inte jag den möjligheten. Fann i alla fall några plagg, men kunde säkert hittat mera om jag var utan barn !

Så det blir att ta det lugnt resten av dagen =)

Få se om vi gör en tur ut till lekparken om vädret tillåter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0