Måndag !

Börjar tycka att måndagar är den tråkigaste dagen på veckan, händer ju ingenting. Visserligen kan ju det vara skönt, kanske får lite gjort här hemma, med det ena och det andra som ska göras.
Men det händer ju att man hamnar här oxå =) Rätt skönt och bara vara också då Hugo sover.
För tvättmaksinen och diskmaskinen sköter ju sig själva =)

I helgen vart det ett besök på Råtorps Café med en vän, passade på att sitta ute i det fina vädret. Kanske var sista gången för säsongen?! Mycket mysigt café och gott fika =)
Sen vart det även och titta på Råtorps damer när dom spela hem en vinst mot Kil, dom vann med 8-2 så det var en underhållande match !! Ibland kan jag sakna fotbollen, men det är nog mera lagkänslan än å sparka på bollen =) Jag får nöja mig med Friskis och Svettis, som fick ett besök av mig igår. Var skönt och komma igång igen efter förkylningen.

Nej , nu hör jag Hugo ligga och prata borta i rummet ! Dax för lunch !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0