Trångt !!

Idag skjutsadejag Kimmo till jobbet och tänkte då att jag skulle in på bergvik en sväng och titta lite. Vilket jag gjorde, men var ju där redan halv tio, så jag fick gå in på Coop och fördriva tiden =)
Måste säga att det var rätt skönt och vara där ute tidigt och slippa trängas med en massa andra. Vilket jag tror jag skulle fått gjort om jag hade väntat nån timme.
För jag måste säga att det är väldigt trångt på barnavdelningarna i klädesaffärerrna. Är man några banrvagnar där så blir det ju kaos. Borde vara större och luftigare så man kommer i mellan med en barnvagn oxå mellan hyllorna.

Nu sitter jag och väntar på att Hugo ska vakna, så vi eventuellt ska bege oss till norra fältet för lite loppis. Det är ju så fint väder så man vill ju bara ut. Men det känns att hösten är här då det är kyligt i luften. Men det är bara att klä på sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0