Statistik...

Tydligen är det nån/några som är in på min sida varje dag i hopp om att jag har skrivit något. Tyvärr har bloggandet blivit liggande efter jag har börjat jobba. Tiden räcker inte till. För när jobbet är slut är det bara att stressa iväg till dagis och hämta och sen är det bara hem och laga mat. Och efter det hopp om att få lite tid med Hugo innan han stupar i säng. För det har man märkt att han blir mycket mera tröttare efter en dag på dagis. Ibland orkar han inte ens äta middag, då är det bara välling och sängen som gäller. Dock är det lite olika, beroende på hur länge han är på dagis. I och med att både jag och Kimmo jobbar oregelbundna tider så blir det både långa och korta dagar för Hugo. Det som är positivt är att han är ledig 1-2 dagar i veckan, så han är inte där jämt. Idag är jag hemma och vabbar, något man får räkna med första halvåret på dagis. Få se hur många olika sjukdomar Hugo kommer gå igenom. Synd att det är så tråkigt väder ute, annars hade jag varit ute och gått i alla fall. För att gå hemma så här dröjer det inte länge förän jag klättrar på väggarna. Blir hemma i morgon med, så får hoppas på uppehåll då , så man får lite luft i alla fall.
Fick önskemål av en kompis att lägga in bilder på Hugo, men hade inga nya inlagda, så jag får återkomma med det =)

Kommentarer
Postat av: Karina

Nä men Hej å välkommen tillbaka 😃

2012-04-11 @ 09:15:53
Postat av: Jenny

Se där ja =)

2012-04-16 @ 10:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0