Host Host !

Ja, så låter jag och gjort under helgen med. Tyvärr vart det inte så mycket sova som jag ville. Vaknade tidigt både lördag och söndag med täppt näsa så jag knappt kunde andas. Men med min kompis nässprayen så kunde jag andas igen. Så helgen har varit lugn, hade besök av Caroline och Oliver på lördagen vilket var mycket trevligt. Kom fram till att vi inte hade setts sen november. Alldeles för längesen...
Söndagen vart det en liten promenad med Jenny o Naemi, trevligt att få tjöta lite. Tänkte att jag skulle känna mig bättre av att få lite frisk luft. Men på kvällen kände jag att det skulle inte gå att jobba, så det var bara att ringa kollegan. Men i morgon ska jag gå, känner mig piggare och inte slut i kroppen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0