Jaha där försvann det roliga !!!

Som jag var rädd för, att snön skulle vara borta idag. Tråkigt... men bara att hoppas det kommer mera snart igen. För jag är lite sugen på att ta fram längdskidorna, det är en bra motionsform. Dock ska jag se till att skidorna är bra vallade i år om jag ska ge mig ut. För förra året , gick det väldigt tungt tyckte jag. Och sen har vi ju väldigt nära till bra spår, kan rekomendera tuggelite spåren om ni åker skidor.
Idag kan jag inte säga att jag och Hugo har gjort mycket. Vart inne och lekt och grejat lite. Rätt skönt och ta en mjuk start på veckan.

Tänkte lägga in lite bilder från jul som jag skrev i ett tidigare inlägg.

Hugo öppnar sina paket som tomten hade lämnat i strumpan. En egen iphone och en bok =)
Hugo öppnar sina paket som tomten hade lämnat i strumpan. En egen iphone och en bok.


Julmiddag med Kimmos familj.
Julmiddag med Kimmos familj.


Hugo gillade köttbullar och potatis.
Hugo gillade potatis och köttbullar.


Lite spring i benen. =)
Hugo har spring i benen efter maten.


Rädd för tomten, men i farmors trygga famn vågade sig Hugo fram .
Hugo var rädd för tomten, men i farmors trygga famn vågade han sig fram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0