Bra dag till slut....

Efter mitt "negg" i morse tog jag mig i kragen för att göra det bästa av dagen. Det blev en tur till köpbarnvagn för att köpa en sulky till Hugo. Hade visserligen en men sålde den då jag upptäckte att det var bättre liggläge på de nya. Så det vart en Brio Race. Det vart premiär åkning direkt på stan. Hugo verka sitta bra i den. Visserligen klaga han men det berodde inte på vagnen utan varje gång vi gick in i en affär vart det protest. Sen upptäckte vi att Hugo hade feber när vi kom hem :( så inte undra på att han var extra gnällig. Men vi han med å se några löpare på stan, innan vi fick fe upp. Hemma igen vart det att gå ut och gräva för sandlådan. Dock hann vi inte så långt innan himmelen öppna sig. Men nu skiner solen igen, så det är bara att gå ut igen:) så kanske man är värd en pizza sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0