Julgodis !

I helgen har jag börjat gjort lite julgodis. Vart lite olika varianter, dock blir det ju inte alltid som man tänkt sig. För mjuka mintkyssar och för hårda knäck. Får nog göra en ny sats under veckan. Men sen provade vi även på att gör tryffel som jag aldrig gjort förut. Kimmo testade och hade i konjak och jag glögg. Konjaken kändes men inte glöggen så väl. Men kul att testa. Få se om det blir att prova på fudge i veckan. Nån som har något bra recept ???
Nä nu blir det natta, få se om jag slipper hostan inatt !!!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad duktiga och pyssliga ni är! Sötaste pepparkaksgubben =) Fika nån dag nu tycker jag, behöver komma ut!

2011-12-12 @ 13:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0