Sjuk !!!

Idag skulle jag ha jobbat som jag brukar göra på fredagar, men fick ringa mig sjuk i morse. Det började i går kväll, ont i halsen, hosta och orkeslös. Tänkte att jag väntar och ser hur jag känner mig på morgonen. Och som väntat var det lika , bara att ringa jobbet och sjukanmäla mig. Tråkigt, att bli sjuk nu. Känner att jag inte har tid med det, även om jag är hemma om dagarna, så är det en del som ska fixas till jul. Har i alla fall köpt några julklappar och börjat baka lite.
Den här veckan  har bara rusat på känner jag, har hunnit jobbat en dag, varit till öppna förskolan, sprungit på stan och letat julklappar, träffat mammagruppen..... Väldigt kul och träffa dom i gruppen och se vad som hänt med dom små liven. Och det händer så mycket med Hugo nu, något nytt varje dag nästan. Märks att han är väldigt motaglig och vill lära sig saker, härmar gärna.
Han lärde sig att gå i veckan, vilket var väldigt stort för både mamma, pappa och Hugo. Han var så stolt efter att han kom på hur han skulle göra. Så han gick och gick och gick... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0