Solen skiner och himmlen är blå vad det är skönt och leva då....

Den här helgen får Hugo och jag roa oss själva på dagarna, då Kimmo jobbar. Men det går bra, då det inte är så långa dagar han jobbar på helgerna. Så igår var tanken och komma ut i det fina vädret rätt så tidigt. Men det vart inte så, för min lilla plutt var inte på humör och sovtiderna vart inte som vanligt. Så det vart en promenad på em, men vi hann ut innan solen försvann i alla fall =)

På kvällen vart det tacos och melodifestivalen. Men den där melodifestivalen är väl sisådär, vad gör Babsan med t.ex. ????  Och dessa deltävlingar, är det inte bättre och ha som förr då det var en gång och en jury som bestämde !!! "Det var bättre förr", den slogan kommer vi alltid få höra =)
Vart även ett glas rött i går, var väl ett år sen sist jag drack ett glas. Gott var det i alla fall. Men i morse vid sju tiden, då jag var upp för att ge Hugo lite mat kändes det i mitt lilla huvud att jag hade druckit alkoholhaltig dryck !!

Idag är det ju lika fint väder som igår, så jag borde gå ut i det fina vädret. Men det är ju väldigt kallt. Men vi får se senare. Kanske ska ta och passa på att städa istället. Hmm.. inte så kul, men behövligt =) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0