Trött !

Kanske inte den roligaste rubriken, men det är så jag känner mig just nu. Eller gjort hela dagen, längtar just nu till att få sova en hel natt utan några avbrott för matning. Men snart så kanske =)
Den här veckan har bara sprungit iväg känner jag, i måndags var det ju alla hjärtans dag, då min kära sambo kom hem med fina blommor och gelehjärtan.



Själv så lagade jag middag, hmm.. vilket jag oftast gör varje dag ;) men lagade kött och potatis.

I tisdags var jag och J på stan och fönstershoppa, men shoppade faktiskt till Hugo ändå, men det var bara för att jag hade ett presentkort som jag hade fått av syster. Det vart två tröjor , mössa och strumpor till Hugo !! Konstigt att det alltid blir till Hugo, men det finns ju så mycket och han växer ju och behöver ju kläder. En annan får väl gå i sina "gamla" kläder. Fast känns som att dom är nya, när jag väl kommer komma i dom igen. Snart hoppas jag, längtar efter att få ha vanliga jeans på mig.

Igår hade jag främmande av dubbel J och lilla Vera. Så trevligt så, synd bara att inte Hugo verka tycka detsamma, han var mest grinig och skulle bäras. Tror snart att han inte tycker om att ha främmande eller gå bort =) Men det ska jag vänja han av med...  ;)

Hugo och Vera !

Idag var det också en aktivitet på schemat, vi var till museumet och träffa dom andra mammorna och bäbisarna som var i samma föräldragrupp på gripen. Det var kul och träffa dom och prata. Även om jag inte fick prata jätte mycket för Hugo. Det är tur att vi är i samma situation allihopa och har förståelse för skrik =) Men till slut gav jag upp och tog bussen hem, Hugo somnade på en gång vi kom utanför museumet. Så jag föreslår uteaktiviteter =) Tänk om det var sommar, vad mycket lättare det hade varit. Tror jag ?!! Kan sitta ute utan att ta upp en massa plats med massa barnvagnar, utan att bry sig om vad folk ska tycka om barn som skriker, mindre kläder på barnen, ser just nu bara fördelar med sommar =) Återkommer om några månader vad jag tycker då =)

Annars rullar dagarna på som sagt, Hugo gör sina framsteg i utvecklingen, greppar saker, undersöker det mesta med munnen. Vi tränar även på att ligga på mage, vilket är jobbigt, men en liten stund åt gången går bra.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag håller med dig. Längtar också efter att få ta på mig vanliga jeans. Är trött på alla dessa tights. :) Sommaren är också väldigt välkommen. Hoppas ni har det bra! kram

2011-02-19 @ 15:37:51
URL: http://www.tessthemess.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0