Fullt upp !!

Idag var det mycket på schemat. Började med mamma gympan på fm, vilket var kul och Hugo skötte sig även denna gången. Han vart lite trött på slutet, men inte så konstigt då han inte hade sovit innan. Men så fort vi kom i bilen hem somnade han. Sen var det bara att äta lite lunch och iväg igen. Då bilen tog oss ut till hammarö för att gratulera en 1-åring !



Hugo passade även på att prova O:s matstol !! Var rätt nöjd där en stund !!!



Sen bar det hemmåt för att bara hämta lite paket å gå några gator bort för att gratulera J som oxå fyller år idag. Och kolla in deras hus. Hugo hördes nog på hela området både då vi gick dit och hem. Stackarn var riktigt sliten, har itne fått sovit så mycket idag. Men nu sover han gott i sin säng. Och jag med snart tror jag =)

Sen var det där med att hitta en bild på någon jag saknar. Svårt det där, men jag känner nog att jag kan sakna min familj ibland. Som jag inte träffar allt för ofta, då dom bor en bit bort. Men blir svårt att få ihop alla på en bild, då den är så stor min familj. Så jag väljer att visa en bild på min syster dotters son. På bilden är vi på dop och jag diggar hans klädval- masdräkt och basketkängor =) Riktigt skön kille =)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha... snygg frisyr O hade. Här "sirenas" och tutas det för fulla muggar :-) Sen var ju masdräkten riktigt cool med basketkängor till :-D

2011-03-02 @ 07:45:36
Postat av: Sofie

Oj, jag märker att jag får kika in här oftare :)

vad fint att Lukas fick representera familjen :) vad stor lillkusinen blivit!

2011-03-10 @ 21:51:19
URL: http://nublommardetirabatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0