Jackoman !!!

Var ute och gick förut i solen, hur skönt som helst !!! Men upptäckte rätt snabbt att det var väldigt varmt då man fick upp tempot lite. Så jag gick och tänkte att jag kanske måste köpa en ny jacka, som är lite tunnare. Gick igenom min garderob på alla mina jackor, var några centimeter kvar innan jag får igen dom. Yes, täntke jag, då MÅSTE jag köpa nya jacka =) Men nej, hitta en där inne som jag köpte i höstas.. Fan.. ingen ny jacka alltså :( . I och för sig så gillar jag den jag hade. Och hoppas även på att komam i dom andra jackorna med. Som ni kanske förstår så gillar jag jackor av alla de slag =) Så man vet aldrig, kan ju bli en till i samlingen ändå =)


Lillkillen på väg på promenad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0