Premiär på öppna förskolan !!

Idag var jag med mammorna från föräldragruppen från Gripen på öppna förskolan ! Först tänkte jag oj redan, ska vi dit med våra pluttisar. Men vi vart väl mottagna där och informerade om hur det fungerade ! Vi var där i en och en halv timme ca och vi hann inte prata så mycket med varandra för att hon som hade det prata destomer med oss =) Nästa gång ska vi gå dit lite tidigare så vi slipper ta en stående fika kanske !! =)
Sen gick jag ner på stan och väntade på Kimmo som skulle hämta mig, där slank jag in på HM och kika lite. Oj där vart det tre klädesplagg till mig, men måste säga det var billigt ! 250 kr för ett par byxor, skjorta och linne. Tyvärr satt inte skjortan som jag ville så den blir att lämna tillbaka. Men fanns mycket annat vårnytt som hade kommit in, så jag kan nog hitta något annat =)

Dagens bild ska vara på något ovanligt, hmm, vad kan det vara ?? Något ovanligt jag har gjort ??
Nej jag vet inte jag vad jag ska hitta på för bild !!

Nej jag får fundera på den, jag får återkomma om jag hittar någon ovanlig bild !


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ta med mig nästa gång du invaderar H&M så kan vi avverka min vinst samtidigt ;-)

Trevlig Helg!

Kram

2011-03-11 @ 19:03:09
Postat av: Camilla

Det ska jag absolut göra !! :)

2011-03-11 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0