Skäms på mig !

Nu har jag slarvat en hel del. Så det får bli många bilder idag !

Den första bilden ska vara en person som jag kan berätta allt för och då måste jag nämna Jenny, tycker vi kommer bra överens och har mycket gemensamt. Och jag måste säga att när vi inte har träffats på ett tag så pratar vi om allt och munnarna går i ett. =) Tur du flyttat närmare så vi kan gå ut å gå och prata av oss =)

Hmm.. undra vilken bild jag ska ta, finns en hel del =)



Sen ska det vara en bild på min vardag ! Att ta hand om denna lilla kille =)




Nästa bild ska föreställa mig och en klasskompis. Den här kompisen pluggade jag med på universitetet. Sen har vi följt varandra, jobbat ihop och även fått barn samtidigt !
Vilket är jätte kul !!



Okej den här bilden kanske inte gillas av många i den här staden.=)  Men Leksand ligger mig varmt om hjärtat både som by och lag ! För er som inte vet så är jag ifrån Falun ursprungligen. Och när jag var liten hade vi husvagn stående på leksand camping, både sommar och vinter. Så vi var där i stort sätt varje helg. Kan tyckas kanske vara tråkigt, men som liten hade jag faktiskt kul. Hade många kompisar där från olika delar av landet. Min pappa står fortfarande med husvagn där på sommaren. Och i somras var vi där över en helg och hälsa på. Var kul att komma tillbaka, även om jag inte själv skulle vilja ha någon husvagn. Känner mig rätt "mättad" på det =) Går bra att hyra stuga med =)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Söta lilla Hugo!! Han är för goooo!!

2011-03-07 @ 21:03:51
Postat av: Ulrika

Jag tycker inte alls du ska skämmas!! Huvudsaken är väl att bilderna kommer till slut?! Som mamma är det mycket annat som måsta prioriteras!!

PS. Förresten så finns det bara ett hockeylag i Dalarna och det är Mora :))

2011-03-08 @ 21:56:34
URL: http://livetpalovberga.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nä vet iten om jag kan hålal med dig om det Ulrika ;)

2011-03-09 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0