Tar tillbaka det jag sa !!

Idag har vi varit på mamma gympa, det gick bra. Men undrade ett tag var orken var ? Kan bero på att lillkillen var vaken lite inatt. Kan bli galen på det där sparkandet som man hör. Är väl bara för att man är så trött ! Senast igår skröt jag för tjejerna att Hugo han sover minsan i sträck mellan 20.00- 06.00 ca. Ska aldrig mera säga någonting =) Jag vet inte om det kan bero på att vi har gått upp ett steg i ersättningen plus att han får smakportioner oxå. Hugo har fått börja med att smaka potatis och palsternacka. Var väl ingen jätte hit tyckte Hugo ! =)

Dagens bild ska vara på en person jag vill vara med ! Så då får det bli en bild på min älskling !! =)
Här tillsammans med vår lilla plutt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0