Vill klippa mig !!

Jag får nog börja vänja mig vid att Hugo inte vill sova nå längre på morgonen. Bara att gilla läget och gå upp !! Iof tycker jag det är roligare nu då han är med mera. Idag är det föräldragrupp, då det kommer en kvinna och ska prata om barnsäkerhet. Få se om jag får lyssna något för lilleman. Får göra ett försök i alla fall =)

Dagens bild ska vara en på mig själv ! Försökte hitta en bild på en frisyr som jag vill klippa mig igen. Vill klippa upp håret lite igen, som jag brukar ha =) Måste ta och klippa mig snart, göra mig vårfin =) Var ett tag sen jag klippte mig. Men det tråkiga är att min frisör har flyttat, så jag vet inte vart jag ska gå nu. Har haft henne ända sen jag flytta ner hit till karlstad, det vill säga 8 år typ. Tråkigt då hon vet hur jag vill ha det, nu måste man introducera en ny. Någon ny som säger är det din naturliga färg ?? !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0