Var tar tiden vägen !

Tycker att tiden bara rusar iväg, men det som är positivt är att det går mot ljusare tider. Så skönt att det är nästan ljust ute till kl 19 på kvällen. Dock lite jobbigt på mornarna då det är ljust, för när Hugo nu vaknar typ kl. 06 så är det inte så lätt att få han att somna om.

Hmm.. jag klarade nog inte den där utmaningen med korten. Har tio kort kvar att lägga upp. Och bara för skoj skull så ska jag göra det ändå. Så har jag ändå lagt upp alla kort =)

Bild 21: En person som alltid ställer upp på mig: Det är min sambo. Ställer upp för mig i vått och torrt. Så åter igen får ni se en bild på han. =)





Bild 22: En bild på en tid jag saknar: Jag saknar den tid då jag spelade innebandy aktivt. Jag gilalr att röra på mig och spela i lag. Både socialt och roligt ! Här kommer en bild på när jag var med i studentiaden. Var riktigt roligt, dock var vi få lag, men vi kom trea av fyra lag =)



Bild 23: En bild på i somras: Den här bilden kan inte bli mera än somrig ! Blå himmel, midsommarstång, svensk flagga och ett lyckligt par =)



Bild 24: En bild som gör mig glad: Det är en bild på Hugo då han endast är några timmar gammal. Det kallar jag lycka ! Kan fortfarande känna hur glad jag var den dagen.



Bild 25: En bild på en person som alltid gör mig glad. Blir åter en bild på Hugo, hur trött man än är på natten, om han nu vaknar , så möts man av ett leende. Det kan göra att tröttheten bara försvinner =)



Bild 26: Någon/några jag alltid har roligt med ! För några år sen så var vi ett gäng som umgicks mycket och hade roligt tillsammans. Den bild jag lägger upp är på mig, Cilla och Jenny, tycker jag visar att vi har roligt =)
Glada tjejer =)



Bild 27: En bild som jag alltid skrattar åt: Det får bli åt vår lilla plutt som är beroende av sin tumme, även när han badar =)
Studentbild kanske ?! =)



Bild 28: En tokig bild ! Hmm.. vad svårt !!
Återigen får det bli en bild på min systerdotters son Lukas. Tokig och tokig vet jag inte om bilden är. Men jag kände mig lite tokig och springa runt med med en moped hjälm inomhus och leka att man körde cross ! Men vad gör man inte för dom små liven =)


Bild 29: Den nyaste bilden på mig själv: Hmm.. det var den med glasögonen, så jag får lägga ut en som var tagen innan.



Och slutligen.......

Bild 30: Någon jag aldrig kommer släppa taget om: Det får bli en bild på mina två älsklingar !!!



Puh... äntligen klar med utmaningen, även om jag itne följde den punkt och pricka.
Det var kul, men lite jobbigt var det och leta bilder. Då man har en hel del att gå igenom =)

Men nu kan jag börja blogga igen utan några måsten....

Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan åka iväg hem till M i föräldragruppen ! Ska bli trevligt, hoppas Hugo tycker det med =)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja vi är glada tjejer vi =)Hihi

2011-03-26 @ 07:24:17
Postat av: Caroline

Haha... om nåt år får du säkert springa runt med ny mopedhjälm inomhus när Hugo vill köra cross i vardagsrummet :-D Eller så kanske vi får göra det samtidigt du, jag, Oliver och Hugo :-D

2011-03-28 @ 10:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0