Behöver en spark i baken....

Varför tar jag mig ingenting för ??? Snart har hela dagen gått och jag tycker jag inte får något gjort. Det ända vettiga jag gjort idag är att jag gått till affären och satt på tvättmaskinen. Hugo sover och jag borde passa på att göra en massa, skulle ha dammsugit, men skyller på att Hugo då kan vakna !
I och för sig skulel jag kunna börja med å dammtorka, men vad tråkigt... varför blir det så här ?? Var ska jag få energin ifrån ? Två koppar kaffe hjälpte inte heller. Tror helt enkelt att jag har för många sysslor som behöver göras och då blir det ingenting i stället.

Tänkte faktiskt göra en banankaka av ett par svarta bananer =) Hittade ett recept på Ica´s hemsida. Tyckte den verkade god....  Få se efter resultatet om det var gott oxå ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0