Nu får det vara nog...

Nu får det vara slut på sjukdomar, började med ögoninflammation för Hugo. Hade det nästan i två veckor. Sen byttes det ut mot förkylning, feber, lös i magen, snorig och hosta. Vet inte om det är tänderna som gör det magen lös ?! Har även en teori om att det var gröten, provade nestle med rätt mycket fullkorn. Har nu återgått till vanliga fruktgröten. Och magen börjar stabilisera sig. Inte bara Hugo som blev sjuk, även min sambo. Inte så bra tajmat då det krävs rätt mycket av en när liten är sjuk.
Så nu hoppas jag verkligen att det går åt rätt håll och att båda blir friska snart !
Peppar, peppar... Så hoppas jag att jag klarar mig !




Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch då... vi har också precis avverkat förkylning och öroninflammation på samma gång. Inte alls kul att se O så utslagen med 40-graders feber och en andning liknande en väldigt otränad Caroline :-( Så nu hoppas jag att vi är skonade för en liten stund iaf...



Krya på er! Kram

2011-10-18 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0