Negativ !!!

Fy vad trött jag är.... Blir ju inte bättre då jag tittar ut genom fönstret. Tur att vi fick upp poolen igår ;) , men ändå skönt å ha den på plats om värmen smäller till. Kimmo snickrade även ihop en sandlåda som ska grävas ner, tog inte fem år ;) grävningen får jag sköta, men känns ju inte lockande att gå ut i regnet. Vi får se vad dagen erbjuder, just nu ligger jag i soffan med nerdragna persienner. På stan är det stadsloppet, inte heller lockande att titta på. Men borde ner på stan och uträtta lite ärenden. Usch vad jag låter positiv idag:) blir inte bättre av att man tänker på gårdagens match heller. Nä nu får jag sluta, blir bara förbannad !!! Få se om jag skriver ett positivare inlägg senare. Hoppas jag inte förstör någon läsares lördag för min negativitet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0