Hela Sverige bakar !!

Nu är det ett program på tv som jag tycker är väldigt kul, Hela Sverige bakar. Ett program som jag skulle vilja medverka i. Dock har jag kanske inte jätte mycket erfarenhet. Men jag tycker det är kul att baka. Ofta kör jag på det traditionella från sju sorters kakor. Men ibland försöker jag hitta på något nytt. Har även en son som gillar att baka. Vill gärna vara med i köket. Idag vart han hysterisk när han inte fick sova med bullformarna :)
Här om dagen fick han vara med att baka muffins.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha.. va??!! Fick han inte sova med bullformarna???!!! ;-) Duktig du är som bakar och har dig :-) Du får gärna komma hit och baka också, jag kan hålla dig sällskap :-p

2012-10-19 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0