En dag i taget...

Just nu tar jag en dag i taget i väntan på att bäbis ska komma ut. Känns som att jag mår hyfsat bra varannan dag. Tex igår låg jag hela dagen i sängen pga illamående. Idag är jag pigg !! Det jobbiga är då att ta det lugnt, för man då vill orka/hinna med saker. Man får nog bara inse att hjärnan vill mera än kroppen. 
Imorgon ska jag på sista samtalet med Viktoria gruppen på specialmödravården för att gå igenom min förlossning. I och med att det vart akut kejsarsnitt med Hugo så har jag hela tiden sagt att jag vill ha kejsarsnitt med andra barnet med. Pga av att slippa allt runt omkring som jag tyckte var jobbigt då. Men med hjälp av samtal med barnmorska och läkare så har jag fått ett annat tänk. Att försöka föda "normalt". Sen vet man aldrig hur det blir. Men det finns iallafall en plan som gör mig trygg i det som komma skall. 

Inte långt kvar nu !!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0